Általános Szerződési Feltételek

A www.eniki.hu webáruház böngészésével, használatával és a www.eniki.hu webáruházban történő vásárláskor Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta a www.eniki.hu használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

Üzemeltetői adatok
Üzlet neve: www.eniki.hu
Üzemeltető: Tar Ádám Eduárd egyéni vállalkozó
Székhely és levelezési cím: 4150 Püspökladány, Honvéd utca 4.
Adószám: 68343196-1-29
Nyilvántartási szám: 51008455
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-136101
E-mail: info@vagostudio.hu
A feltüntetett árak bruttó árak. A honlap üzemeltetője alanyi áfa mentes. Az ÁFA érték 0% és az ÁFA AM (Adómentes).

1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Az eniki.hu szolgáltatásai az alábbiak:
1. Vállalati adminisztráció
2. Virtuális asszisztencia
3. Korrektúrázás
4. Képszerkesztés
5. Szövegtördelés

2. Regisztráció
Az oldal használatához nem szükséges regisztráció, a kapcsolattartás e-mailben történik.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a számlán a megfelelő adatok szerepeljenek.

3. A megrendelés folyamata
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 9-18 óra között.
1. A megrendelés az eniki.hu oldalon a Kapcsolatfelvételi űrlap segítségével történik, az Általános Szerződési Feltételek és az Adatvédelmi Nyilatkozat elfogadását követően.
2. A vásárlás további folytatásához, tovább böngészhet a szolgáltatások között.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megrendelni kívánt szolgáltatás esetében.
4. A kapcsolatfelvételt követően a kommunikáció e-mailben vagy telefonon történik.
5. Az e-mailben leadott igény alapján elkészítésre kerül a megbízási szerződés, mely alapján a vállalkozó megkezdi a munkát.
6. A megrendelt szolgáltatás elvégzése után szerződés szerint, 8 napon belül kiállításra kerül a számla, mely elektronikus úton kerül elküldésre az előzetes kapcsolattartásra használt e-mail címre, az elvégzett szolgáltatásról, mely után a megrendelőnek fizetési kötelezettsége keletkezik, melyet 8 naptári napon belül köteles teljesíteni.

A megrendelt szolgáltatást a megadott bankszámlaszámra történő utalással köteles a megrendelő teljesíteni a fizetési határidő előtt.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 és 18:00 óra között, legkésőbb 24 órán belül történik.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

4. Fizetési kötelezettség
A szolgáltatás megrendelése fizetési kötelezettséggel jár! Melyet a szolgáltatás elvégzése után, a szerződés szerint kiállított számla alapján 8 naptári napon belül köteles a megrendelő megfizetni.
A vásárlástól el lehet állni, ezt a szolgáltatás teljesítése előtt e-mailben teheti meg az erdodi.nikolett97@gmail.com címre írt e-mailben.
E-mail üzenetben visszamondott rendelése nem kerül teljesítésre, és megszűnik a fizetési kötelezettség.
Fizetési módok:
• Közvetlen banki átutalás

5. Szerzői jog
A megrendelő az esetlegesen korábban átadott látványterveket sem átadás előtt, sem azt követően nem használhatja fel. A megrendelő csak a véglegesen átadott anyagokat használhatja fel. A vállalkozó a díjának teljes összegű kifizetéséig a terméken illetve bármely azzal kapcsolatos anyagon a vállalkozó a tulajdonjogát fenntartja, az a tulajdonát illetve szellemi termékét képezi.
A vállalkozó által készített munkák, illetve a munkafolyamat bármely szakaszában bemutatott látványtervek szerzői jogi védelem alá tartoznak. A vagyoni jogosultságokkal kapcsolatos felhasználói jogok a megrendelőt kizárólag a vállalkozó által elkészített végleges formátumok tekintetében, és csak a teljes ellenérték megfizetése esetén illeti meg.
Amennyiben a megrendelő a szerződést a grafikai terv elfogadását követően bármikor megszünteti, köteles a vállalkozási díj a vállalkozó által addig elvégzett munkájával arányos részét megfizetni. A megrendelő tudomásul veszi, amennyiben a kész terméket az általa kért módosítások elkészítését követően sem veszi át, a vállalkozó a teljes díjra jogosult.
A vállalkozó jogosult az elkészített terméket portfóliójában (és különböző portfóliós oldalakon) referenciaként feltüntetni. A megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy (cég)nevét a vállalkozó portfóliójában megjelenítse, esetlegesen honlapján a megrendelő honlapjára mutató hivatkozást helyezzen el.
A vállalkozó a vállalkozási díj hiánytalan megfizetése esetén időben és területileg korlátlan, harmadik személyre átruházható felhasználási jogot enged a megrendelőnek a kész termékre azzal, hogy a megrendelő a kész terméket megváltoztatni, átdolgozni nem jogosult, a forrásanyaggal csak külön megállapodás alapján rendelkezhet.
A rögzített díj – hiánytalan megfizetése esetén – a jelen pontban körülhatárolt szerzői vagyoni jogok ellenértékét is tartalmazza.
A megrendelő tudomásul veszi, amennyiben a vállalkozó által rendelkezésére bocsátott kész terméket jogosulatlanul vagy a felhasználási jog kereteit túllépve használja, azt jogosulatlanul módosítja, magatartásáért büntetőjogi illetve – az azzal okozott kárért – polgári jogi felelősséggel tartozik.

6. Az általános szerződési feltételek módosítása
A vállalkozó az általános szerződési feltételeket a megrendelők értesítése mellett egyoldalúan módosíthatja. Amennyiben a módosítást a megrendelő nem fogadja el, köteles az értesítéstől számított 15 napon belül ezt írásban jelezni a vállalkozónak. A módosítást el nem fogadó megrendelővel a teljesítésig a módosítást megelőző általános szerződési feltételek érvényesek.
A weboldal üzemeltetője a fenntartja a jogot a szolgáltatás és árak egyoldalú módosítására. A webhelyen található árak és szolgáltatások nem jelentenek visszavonhatatlan üzleti ajánlatot.

7. Az általános szerződési feltételek hatálya
A jelen általános szerződési feltételek 2021. január 1-én lépnek hatályba, és a visszavonásig érvényesek.


Debrecen, 2021.01.01
Erdődi Nikolett 

Design a free web page with Mobirise